dilluns, 25 de setembre del 2017

Saucony Triumph 10

 Per mi eren unes vambes totalment desconegudes, i anant a mirar en un outlet de la Zona Franca les vaig descobrir. 
Primer de tot em va agradar el color (si les vambes no entren pels ulls malament) i després va ser posar-me-les i notar un bon esmorteïment i molt còmodes.


Saucony Triumph 10.

 Són unes vambes que van molt bé per fer tirades llargues, així que les vaig fer servir per preparar-me la Marató de Barcelona.

Van acabar amb més de 1300 quilòmetres a les seves soles i estic content del rendiment obtingut.


Saucony Triumph 10.

  Actualment el model Triumph s'ha substituït per les Triumph Iso, un rentat de cara de la marca Saucony per aquest model de vamba.
Molt recomanable per corredors neutres amb un pes de 70 kg cap amunt. Per mi no són molt adequades per fer sortides ràpides, ja que jo peso per sota dels 60 kg, però sempre és d'agrair portar el peu ben esmorteït quan es fan tants quilòmetres. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada