dilluns, 25 de setembre del 2017

La Sportiva Akasha

 Diuen que si una cosa funciona millor no canviar-la, doncs això m'ha passat amb La Sportiva. Vaig tenir com a primeres vambes de trail unes Sportiva wild cat i un cop espremudes al màxim, tocava un canvi. Assessorat per RunnAir em vaig decantar un altre cop per la marca italiana i aquest cop pel model Akasha. 


La Sportiva Akasha.

 El primer cop que vaig posar el peu dins vaig saber que tindria molta comoditat i un bon esmorteïment. Són unes vambes pensades per tirades llargues i per proves de més enllà dels 42 km d'una marató. Segurament no em calien unes vambes per a tants quilòmetres, però sé que els quilòmetres que faci amb elles, tindré els peus ben protegits i esmorteïts.

Provant les Akasha.

 Un cop comprades vaig pujar cap a Sant Ramon pel talla-focs de Viladecans, una pujada amb un bon desnivell, i vaig poder comprovar que pujant de puntetes s'agafen d'una manera increïble. Per baixar tens la sensació de portar el peu molt protegit, evitant les temudes torcedures de turmell, i a la vegada molt lleuger per anar esquivant pedres en el camí. En terrenys empedregats i molt tècnics no els hi podràs treure molt de suc, però per corriols i pista podràs volar amb elles.

Sola de les Akasha.

 Aquesta sola ja porta més de 600 quilòmetres i encara conserva molt bé la forma dels tacs, encara que per la part del taló i de la puntera de la vamba és on més desgast es produeix. Tot i així crec que els hi faré més de 1000 quilòmetres per espremer-les al màxim en la temporada que ve de trail.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada