dimarts, 26 de setembre del 2017

Nike Pegasus 33

 Nou model que surt al mercat i no ho he pogut evitar, ja tinc al meu poder les noves Pegasus 33! I aquest cop he aprofitat una oferta i m'he fet amb dos models. Són unes vambes que no fan mal tenir a l'armari :)

Pegasus 33 de color blau i detalls vermells.

 Com sempre un número 42 de peu i amb un pes de 266 grams, gens malament. Com és normal en aquest model de vamba en posar-te-la ja notes la seva principal característica, la comoditat. Quan comences a córrer t'adones que esmorteixen molt bé a cada passa i el peu va molt ben protegit.

Sola de la Pegasus 33.


 Aquí veiem la sola de la Pegasus, una sola que s'agafa molt per la part interna i que recorra tota la sola des del taló fins a la punta. Una sola amb una bona goma que ens farà poguer córrer tant per asfalt com per terra, ideal per a tot tipus de terrenys. Crec que amb aquest model fare uns 1500 quilòmetres. Les vull esprèmer al màxim. 


Pegasus 33 model edició limitada.

 I aquí tenim l'altre color de vamba, no vaig poder evitar i comprar-me les dues, una ganga!! Amb aquestes dues vambes em planificaré el més segur la marató de Barcelona 2017, i segurament més enllà. 
Els senyors de Nike ja em podrien regalar algun model!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada