dilluns, 25 de setembre del 2017

Adidas Adizero Adios

 Un cop feta una bona programació per la Marató de Barcelona, em faltaven unes vambes pels dies de sèries o per aquelles competicions de 5, 10 quilòmetres on vols donar-ho tot. Després de molt rumiar em vaig decidir per unes Adidas, les Adizero Adios.

Adidas Adizero Adios.

 Aquestes vambes són unes autèntiques voladores amb un pes per un número 42 de tan sols 226 grams. Tenen una fina malla que envolta el peu i reforçament a la punta. La sola està feta amb els compostos d'Adidas, el boost, un component que dóna esmorteïment amb impuls en cada passa. Unes vambes amb un drop de 10 mm, 23 mm al taló i 13 mm a la punta.

Sola Boost i part superior.

 Després de més de 600 quilòmetres la pega que els hi trobo és que en entrenaments de sèries exigents, les puntes dels dits dels dos peus em queden una mica encetades. No sé si és degut al desgast de la malla o la forma dels meus dits, però quan portes un parell de sèries de 1000 m fan una mica de mal. Per la resta només dir que és una vamba excel·lent amb un gran rendiment si pots córrer per sota de 3'45'', velocitat de creuer!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada