dimarts, 26 de setembre del 2017

Nike Pegasus 32

 Ja hi tornem a ser amb les meves vambes fetitxe, les Nike Pegasus! Una vamba on em trobo molt còmode, on l'utilitzo per a tot tipus de terrenys, i que em donen un excel·lent rendiment quant a ritmes ràpids, tirades llargues, sortides per asfalt, sortides per pistes forestals... una vamba molt versàtil.

Nike Pegasus 32.

 El model 32 va ser un regal de la meva parella i aquest model té la peculiaritat que és H2O Repel, que repelen l'aigua. No sé si és per què són un model diferent a les que havia provat sempre (sense el component aquest que repel l'aigua) però aquest model 32 les he trobat diferents en quant a comoditat, potser només són imaginacions meves...

Tela recoberta de reflectant.

 Aquest model l'he utilitzat per anar mantenint la forma, fent sortides i tirades llargues al llarg d'un any. Els quilòmetres totals han estat 1000, i crec que els hi podria haver fet perfectament uns 300 o 400 més. Sempre content del resultat que em donen les Pegasus.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada