dimarts, 28 de novembre del 2017

94a Jean Bouin 2017

 El novembre del 2009 vaig córrer la meva primera cursa i va ser en la Jean Bouin. 8 anys després l'he tornat a córrer, amb un recorregut amb un tram ràpid, un altre per mantenir ritme i un últim on cal apretar molt les dents. Això és la Jean Bouin una de les curses més antigues d'Europa i que enguany ha celebrat la seva 94a edició.

Recorregut tret de la web.


 Calaixos plens de gom a gom, 5, 4, 3, 2, 1, sortida! Moltíssima gent corrent i intento no perdre els nervis i avançar posicions i em surt prou bé, ja que el primer tram afavoreix amb lleugeres baixades i el primer quilòmetre surt a 3'34''. Encarem la Gran Via i ara toca mantenir ritme km 2: 3'45'' km 3: 3'50'' i km 4: 3'41'' força bé i passo la meitat de la cursa al km 5 en 18'58''. No tenia intenció d'anar per MMP però ho puc intentar.


Fotografia de Jose Bonilla.


 Passem el km 6 per davant del parc de la Ciutadella a 3'46'' i ja començo a anar una mica just de forces i passo el km 7 davant de Colon a 3'52''. Queden tres quilòmetres però seran els més durs, ja que he de pujar quasi tot el Paral·lel i després el carrer Lleida fins a dalt de tot!


Foto feta per La Bolsa del Corredor.

 Km 8 a 3'56'' i km 9 a 3'57'', queda l'últim quilòmetre però el més fotut de tots i finalment aconsegueixo fer-lo per sota de 4' quedant a 3'54''.
El Garmin em marca els 10 km en 38'02'' establint la meva millor marca personal però encara queden 170 metres per arribar a meta i aconsegueixo parar el crono en uns 38'38'' que no estan gens malament. Establint la meva segona millor marca.
 Aconsello fer almenys un cop a la vida una Jean Bouin, no et deixarà indiferent!
Portada extreta de Mundo Deportivo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada