dimarts, 19 de desembre del 2017

Mitja marató Vilanova i la Geltrú 2017

 Aquest cap de setmana he descobert una cursa que no l'havia corregut mai, la mitja de Vilanova i la Geltrú. Destacar en aquesta cursa una molt bona logística pel que fa al repartiment dels dorsals, bossa del corredor i guarda-roba, tot situat a l'arribada al Mercat Central. Uns avituallaments d'aigua i isotònic molt ben situats (dues voltes al circuit faciliten), i algun punt d'animació que sempre ajuda. I les dutxes situades a escassament a 300 metres de l'arribada.
 El circuit eren dues voltes i tot i que hi havien algunes anades i tornades i alguna pujadeta, em va agradar, ja que vaig trobar que no se'm va fer pesat.

Circuit tret de la web de l'organització.
 Escalfem 4 quilòmetres, uns estiraments i cap a la línia de sortida. No hi ha calaixos així que em col·loco en les primeres files. L'estratègia de la cursa serà intentar anar a 4'/km.  
 Tret de sortida i anem rambla avall camí del port, km 1 a 3'43'' km 2 a 3'52'' km 3 a 4'02'', vaig bé i ara toca mantenir ritme. Deixem el port i anem direcció a l'escola pública Llebetx, km 4 a 4'00'' km 5 a 3'59'' km 6 a 4'07'' (lleugera pujada) juntament amb el km 7 que em surt a 4'00'' i el 8 a 4'05''. Ara el recorregut s'endinsa pel centre de Vilanova (un entorn molt maco i agradable per córrer) km 9 a 3'58'' i km 10 a 4'06''. Passo els 10 quilòmetres amb un temps de 40'22'' i em fa pensar en si obtindré MMP en 1/2 marató!


Amagat pels corredors a la rambla.

 Tornem a la rambla on passo el km 11 a 3'58'', de moment em sento bé i les cames responen. Ara toca repetir el mateix circuit i intentar aguantar el ritme.
 Passem un altre cop pel port, km 12 a 3'56, km 13 a 4'00'', km 14 a 4'02'', ens dirigim cap a l'escola i cap al tram on fa pujada km 15 a 4'06''. Miro enrere i veig que tinc la llebre de 1h25'' just darrere meu, noto que vaig just i que em costarà molt mantenir el ritme. Em passa la llebre i intento aguantar el ritme però aguanto només 500 metres. Decideixo seguir endavant sense mirar rellotge, crec que m'està sortint una bona cursa i em quedarà un crono final genial!

Pel centre de Vilanova.

 Km 16 a 4'07'', km 17 a 4'04'', km 18 a 4'14'', ja queden 3 quilòmetres i entrem dins el casc antic de Vilanova. Només penso a arribar a meta, allà m'espera la meva parella i la meva filla que si les trobo, vull entrar amb la meva filla a meta.
 Km 19 a 4'03'', km 20 a 4'07'' i km 21 a 4'15'', això ja ho tinc. Faig l'última corba per darrere del Mercat i miro a banda i banda a veure si les veig, i just quan acabo la corba veig a la Lídia amb l'Arlet en braços. Em paro just davant d'elles els hi faig uns petons i agafo l'Arlet en braços i camino el que em queda de cursa parant el crono en 1h 26' 28''.
 Molt content pel temps realitzat, però encara molt més content per aquesta entrada a meta! La primera de moltes amb la meva filla.

Amb el gran Josep Mª Piulachs.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada