dilluns, 26 de juny del 2017

Trail dels 3 Municipis

 El passat 18 de Juny es va celebrar el III Trail dels 3 Municipis. La cursa va constar de dues proves, una de 23,6 quilòmetres i l'altre de 8,8.
Convidat per un amic ens vam inscriure a la de 23,6km.

Recorregut i diferents dades de la cursa.

 Decideixo sortir fort i em situo entre els 10 primers corredors, almenys durant els dos primers quilòmetres de cursa em sento com un corredor d'elit!
Els quilòmetres van caient i el recorregut no para d'enfilar-se, afluixo el ritme i vaig controlant que les pulsacions no se'm disparin.


Caminant per regular les pulsacions.

 Arribo al quilòmetre 10 on trobo el primer avituallament. Em paro amb tranquil·litat, em prenc una barreta i unes sals, i bec isotònic. Fa molta, molta calor i la hidratació és molt important. Ara el recorregut que queda són uns 8 quilòmetres amb 250 m positius i uns 315 de negatius on tornaré al mateix avituallament i encararé l'última part del recorregut.
 

Sortint de l'avituallament.


 Arribat a l'avituallament aprofito per carregar piles i encarar l'última part del recorregut. Noto les cames pesades i que molt sovint he de parar de córrer i caminar una mica, aquesta calor és insuportable!


Sempre intentant sortir bé a les fotos.

 Queden sis quilòmetres fins a meta i toca aguantar posicions. Vaig molt tocat però ho intentarem. Els quilòmetres que queden són de baixada amb tres petites pujades, fent 139 metres positius i 283 negatius fins a meta.


Entrada a meta amb en Roc.

 Al final 2 hores i 21 minuts de cursa finalitzant a la posició 15 de la general. No està gens malament acabar entre els 15 primers! Això sí, dir que en aquestes èpoques les curses haurien de començar més d'hora. Calor insuportable!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada