dimecres, 23 de maig del 2018

Cursa Bombers 2018

 Després de la retirada a la Marató de Barcelona i estar unes setmanes sense ganes de córrer, arriba el mes d'abril i amb ell una de les curses més maques per mi de Barcelona, la cursa dels Bombers.
Té un recorregut molt apropiat per buscar una MMP, de fet, en aquesta cursa és on vaig aconseguir baixar dels 40 minuts. No ho oblidaré mai.


Punts positius:
  • Circuit pensat per aconseguir una molt bona marca.
  • Calaixos de sortida molts grans.
  • Llebres per a diferents ritmes.
  • Avituallament final amb fruita, aigua i isotònic.
  • Zona d'escalfament a prop de la sortida (parc de la Ciutadella).


Punts no tan positius:

  • Gestió del guarda roba una mica caòtica.
  • La samarreta dels 20 anys podria millorar-se.
 Un parell de quilòmetres d'escalfament i cap al calaix. Ben bé no sé quina intenció tinc amb el crono. Vull gaudir aquesta cursa i que surti el temps que surti.

Recorregut extret de la web.

 Gaudeixo la sortida compartida amb el meu gran amic Josep Maria. Km 1 a 3'57'', pugem Paral·lel km 2 a 3'59'', km 3 a 3'59''. Encarem la Gran Via, km 4 a 3'57'', km 5 a 4'02''. En aquest moment em passa la llebre de 40' i decideixo deixar-la marxar i quedar-me amb en Josep.

Baixant Via Laietana.

 Seguim per Gran Via al km 6 a 4'06'', km 7 a 4'03'', gir a la dreta pel carrer Marina i un altre cop a la dreta pel carrer Ausiàs Marc per anar a trobar el Passeig Sant Joan on fem el km 8 a 4'05''. La Ronda Sant Pere se'm fa una mica dura, ja que vaig amb reserva, km 9 a 4'15'' i per fi agafem Via Laietana on s'agraeix que sigui cara avall, km 10 a 4'06''. Al fons veiem l'arc d'arribada i creuem la línia en un temps de 41'07''

La millor entrada a meta!

 Content amb el temps obtingut, però encara més content per la foto a meta. M'encanta!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada