diumenge, 8 de novembre del 2015

Trail de Montanejos

Tot va començar amb un "nos hemos inscrito en el Trail de Montanejos de 55 quilómetros, ¿te apuntas?.
I sense pensar-m'ho gaire i veient que vaig fer la Maraton de las Tucas força bé, vaig dir: Endavant!
Així que dissabte 31 d'Octubre vaig disputar el Trail de Montanejos de 55 quilòmetres amb 2400 metres de desnivell positiu.  
Paral·lelament el dissabte també es disputava la prova de 15 quilòmetres i diumenge la de 30 quilòmetres.

Recorregut i avituallaments de la cursa.
El Trail de Montanejos és una cursa que si estàs en un bon moment de forma i vols i pots córrer, pots fer uns temps magnífics. El recorregut d'aquesta cursa et permet córrer, ja que no té unes pujades molt dures i les baixades no són molt tècniques així que gas!
Només hi havia trams que havies d'anar amb cautela. Això sí, els quilòmetres es notaven a les cames.

Fotografia en un tram del recorregut.
Els moments més durs van ser del quilòmetre 26 cap al 35, on els bessons em començaven a donar la guitza amb petites amenaces de rampes, per sort no va anar a més.
Em vaig refer bastant i després va ser qüestió que els quilòmetres anessin passant i aconseguir arribar a meta almenys amb bona cara.

Fotografia de Last Race Studio.
Al final posició 50 de la general i 49 de la meva categoria amb un temps total de 6 hores i 46 minuts, que per afrontar aquesta distància per primera vegada, no està gens malament.
Aquest cop en finalitzar no em van donar una medalla, sinó una tassa ben original amb una samarreta que llueixo amb molt d'orgull.
Una cursa molt maca amb molt bona organització.

Tassa i samarreta.
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada