dimarts, 21 de juliol del 2015

La Sportiva Wild Cat 3.0

 Començada la temporada de trail, necessitava unes noves vambes per córrer per muntanya. De vambes n'hi ha per triar i remenar, de tots els models i de tots els colors. Al final guiat per recomanacions, em vaig decidir per una marca totalment desconeguda per mi, La Sportiva
És una marca italiana orientada al material de muntanya: botes d'esquí, peus de gat per l'escalada, roba esportiva, i vambes de trail.
Jo em vaig decantar pel model Wild Cat 3.0, que utilitzaré en la meva primera marató de muntanya.

La Sportiva Wild Cat 3.0
 Els colors em van encantar, i la primera sensació que vaig tenir en posar-me-les va ser que eran molt còmodes però una mica pesades.
De fet no són molt lleugeres i estan fetes per corredors que vulguin un esmorteïment en muntanya, i de pes mitjà. Jo sóc un pes ploma.
La part del turmell és bastant elevada, el que proporciona una bona subjecció i evita que et puguis torçar el turmell fàcilment.


Part superior i inferior.
 La sola de la marca La Sportiva tenen 4 colors, gris, verd, blau i vermell.
Sent el color gris la màxima adherència i fabricades per pujades molt fortes. Després passem al verd que seria una sola més versàtil però amb bastant adherència. El blau que és la sola que porto jo, seria més lleugera i amb una goma que no té tanta adherència. I per últim el color vermell, que té una adherència i una lleugeresa per igual, té menys desgast.

Amb aquestes vambes, puc pujar a tot arreu!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada