diumenge, 22 de març del 2015

Nike Pegasus 30

 Abans de córrer habitualment, tenia unes vambes que eren unes Nike Pegasus 26. Jo en aquell moment no entenia molt de vambes de córrer i hem pensava que totes servien pel mateix, així que aconsellat pel meu amic Josep Maria em vaig decidir a comprar aquelles Nike.

Nike Pegasus 26.

 Passats uns quants anys vaig començar a sortir més habitualment, i clar, amb unes vambes que tenen un forat a un lateral, va ser l'excusa perfecta per fer un canvi i comprar-me unes de noves.
Com que aquelles m'havien anat molt bé, vaig decidir que em compraria el mateix model, i així va ser.

Nike Pegasus 30.
 La sensació que vaig tenir en col·locar-me les vambes va ser la d'una comoditat increïble. Les Nike Pegasus són unes vambes neutres i la veritat que força lleugeres, amb un pes de 288 grams.
Tenen un amortiment molt bo i són aptes per diversos terrenys com l'asfalt i camins de terra.
Amb aquestes vambes vaig fer la meva primera Marató, i la veritat és que em van anar molt bé. Comoditat i bon amortiment per no carregar-me els bessons.
Una molt bona vamba.

Última cursa desprès de més de 1000 quilòmetres

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada