dissabte, 9 d’agost del 2014

Marrakech

Comencen les vacances! I quina millor manera de començar-les que anant de viatge, en aquest cas al Marroc i complementar-ho fent esport.

En aquest viatge m'acompanyen quatre molt bons amics: Jaume, Aleix, Roger i en Marc, així que aquesta entrada és per vosaltres!

Volem fins a Casablanca, lloguem un cotxe i comença la nostra aventura. La nostra primera destinació, és al desert. Allà ens espera una ruta en camell d'una hora al capvespre fins a arribar a les haimes, on ens donaran el sopar i farem nit. Va ser un trajecte molt divertit i la nit espectacular, un cel estrellat que costarà oblidar.

Com no podia ser d'una altra manera, el meu Garmin m'acompanyava i vaig decidir que el posaria anant amb el camell, aquest és el recorregut:

Recorregut en petit perquè es vegi on estàvem.

El meu camell va fer 1 kilòmetre en 17 minuts, aquí el teniu:

Es va portar molt be.

Després del desert, tocava anar cap a Marrakech, tot un trajecte! Vam arribar ja quasi de nit i gràcies a la perícia d'en Jaume vam arribar al centre de la ciutat, a la plaça Jemaa el Fna, sans i estalvis.

La ciutat està emmurallada, i el centre tot són carrerons estrets en forma de laberint, així que l'aventura de córrer per ella resultaria divertida. La plaça Jemaa el Fna és el centre neuràlgic de Marrakech, on pel matí hi podem trobar els homes que et posen un mico a sobre perquè et facis una foto, i paguis, i altres jugant amb una cobra!

De nit la cosa canvia totalment. La plaça es converteix en un centre de reunió on els marroquins es reuneixen al voltant de gent gran que explica històries, al voltant de músics, de macs, i si teniu gana, no patiu, perquè aquí trobareu tot el menjar que vulgueu.

Vaig decidir sortir a córrer al matí pensant que aquesta hora no trobaria el bullici de la ciutat ni gent per tot arreu. Sort que en Marc va voler acompanyar-me en l'aventura!!

Acabant el recorregut a la plaça Jemaa el Fna.

Vam arrencar a les 6 del matí amb la intenció de sortir de les muralles per una porta i tornar a entrar per una altra, en un principi ben senzill. Per sortir cap problema, però per tornar a entrar, allà ens les vam veure magres perquè tot eren carrerons estrets i sempre anàvem a topar amb carrers sense sortida. Després de moltes voltes i de preguntar a la gent, vam aconseguir tornar des d'on havíem sortit i just a temps per fer una dutxa i agafar un taxi per anar a l'aeroport de camí a casa.

Recorregut amb molts canvis de sentit.

Una cursa que es celebra prop és la Marathon des Sables. És una prova que transcorre en el desert del Sahara, al sud del Marroc i on els participants fan 6 etapes amb un total de 240km on les etapes van des dels 20km fins als 80km. Una prova molt dura i perquè no,  un possible objectiu en un futur.

Marrakech als meus peus.
Ha estat un viatge fantàstic amb una molt bona companyia. Espero que puguem repetir viatges com aquest!
Moltes gràcies!!

1. Moltes gràcies! Ha sigut un viatge molt maco.

2. Uaaaau! Instagram m'ha xivat que tens bloc! M'ha agradat molt, gairebé m'han agafat ganes de córrer també! ;) una abraçada

1. Moltes gràcies!!! Me n'alegro que t'hagi agradat, tot just començo en aquest món. Una abraçada!!