dissabte, 31 de maig del 2014

Garmin Forerunner 405

En aquest espai,  mostraré el material que faig servir en les curses, rutes, etc...
I que millor que començar amb una de les coses més importants per qualsevol corredor, el rellotge.
Jo faig servir un Garmin, el Forerunner 405. El GPS ja té un parell d'anys, però la veritat és que va genial. Tot i que no li trec tot el profit que podria, l'intento esprémer al màxim.


Aquesta foto ja té uns quants mesos. Ara porto 2367,74 Km amb 227 h.
El GPS té moltes funciones, de les quals jo només faig servir algunes. Podreu trobar més informació d'aquest GPS i de moltíssims altres a  http://www.garmin.com/es-ES/explore/intosports
Inclou també una banda per la funció de pulsòmetre.

El rellotge, té una pantalla d'inici que es pot configurar com es vulgui. Jo el tinc configurat amb el temps que portem amb l'activitat, la distancia i el ritme. Així, quan estem fent l'exercici o una cursa, amb un simple cop d'ull al rellotge, és molt fàcil saber a quin ritme vas, la distància que portes o que et queda i el temps que fa que corres, que a vegades més val no saber-ho.

En l'últim mig any, he fet servir una funció que no havia provat mai, la d'entrenaments!
En la preparació de la meva primera Marató, la de Barcelona, m'ha ajudat molt a l'hora de fer els entrenaments de sèries, fartleck, intervàlics, 5x1000, 1x4km, etc.

Pots marcar la distància que vols fer i al ritme q vols anar, i el mateix GPS amb senyals acústics, et va avisant de si vas més lent, o més ràpid del ritme marcat. Li he tret molt de profit.
En aquesta imatge es veuen els meus entrenaments:


Entrenaments realitzats per Josep Maria Piulachs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada